wtorek, 17 grudnia 2013

Zajrzyj na stronę i przekonaj się, jak architekci wnętrz urządzają kuchnię!

Parę tygodni temu zdecydowaliśmy się na remont kuchni i zaczęliśmy działać – kupiliśmy nową zmywarkę , a także profesjonalny ekspres do kawy, ale z kilkoma rzeczami mieliśmy mały kłopot – nie wiedzieliśmy, jakie szafki i blaty zamówić. Podczas jednego popołudnia wspólnie z partnerem przeszukiwaliśmy interesujące nas rzeczy ze świata aranżacji wnętrz i natknęliśmy się na inspirujące galerie zdjęć http://www.dmjmeble.pl/inspiracje.php. Z tej strony wzięłam różne pomysły, na przykład kolor wnętrza, model lodówki i rozmieszczenie mebli. Przyznam, że jestem bardzo zadowolona. Super, że udało mi się zmienić wystrój kuchni, świetnie mi się tu spędza czas, a mój partner jeszcze bardziej docenia potrawy, które wypróbowuję.
Oryginały fotografii na DMJ Meble

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz